DOGS SMOKE IN FRANCE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  nicolas di dec 29, 2009 1:03 am

iemand ervaring daarmee? ik ben een noob

nicolas

Aantal berichten : 176
Registration date : 16-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Re: Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  Homewrecker di dec 29, 2009 4:28 pm

den Andy heeft da bij de zijne gedaan.
Stuurt em is een berichtje op feestboek ofzo...
Homewrecker
Homewrecker

Aantal berichten : 419
Registration date : 18-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Re: Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  denNandie wo dec 30, 2009 3:21 pm

wa moette weten?
werkt bij mij perfect, buiten beveiling op new super mario.. dan moet ge iets omslachtiger da spel opstarten..

denNandie

Aantal berichten : 64
Registration date : 16-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Re: Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  nicolas wo dec 30, 2009 8:25 pm

ja eigelijk ... hoe ge die kraakt ofzo, of is dat bij elk spel anders? Ik durf ni echt iets te ondernemen waarvan ik niks ken want kwil uiteraard die wii ni naar de klote doen.

Is er ergens een tutorial ofzo?

nicolas

Aantal berichten : 176
Registration date : 16-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Re: Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  denNandie do dec 31, 2009 2:57 pm

keb thuis alles wa ge nodig hebt..
buiten dit: gebt een origineel spel nodig van zelda twilight princess of lego indiana jones..
en dan de rest is eignlijk gewoon wa software da ge derop zet en IOS files die het lezen via een "backup channel" mogelijk maken..
echt ni moeilijk ge moet alleen de juiste files hebben
welke versie van wii hebde? ge kunt da als ge vanonder bij uw instellingen gaat, dan erges bovenaan rechtse hoek staat 3.2 of teen of ander..
3.2 ist beste, dan moet ge ni downgraden etc..

dus ofwel da.. ofwel via het internet voor een 50à150€ nen chip laten overkomen..

tverschil is ofwel via het origineel kanaal zoals gekochte games het spel openen
of wel via backupchannel een nieuw kanaal, da kunde dan naast uw origineel kanaal zetten..

denNandie

Aantal berichten : 64
Registration date : 16-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Re: Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  nicolas do dec 31, 2009 7:05 pm

Ik heb blijkbaar een 4.2 E, das dieje nieuwe wii int zwart. Kzal dus is ne zelda moeten gaan huren in de videotheek me andere woorden Smile

nicolas

Aantal berichten : 176
Registration date : 16-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen Empty Re: Nintendo wii ... kraken en gekopieerde games spelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum